lauantai 3. elokuuta 2013

Miksi kesä menee niin nopeasti?

Vastahan se kesäloma alkoi ja nyt ollaan jo elokuussa. Viikko enää lomaa jäljellä:O
Tämäkin postaus minun olisi pitänyt tehdä jo aika päiviä sitten, mutta... Milan kanssa ollaan touhuttu vähän kaikenlaista, pääasiassa nyt kuitenkin noita näyttelyjuttuja, kun J:suuhun on enää viikko, hui..!:o Lisäksi vähän tokoiltu ja olen tehnyt Milalle sellaista kolmen esteen agilityrataa. Pujottelu, rengas ja hyppy. Yllätyin miten hyvin se on jo tuon jujottelun hoksannut. Mila alkaa jo vähitellen ymmärää jutun jujua, entäs sitten kun päästään sitä kunnolla ihan ohjatusti harjoittelemaan. Näyttely harjoituksissa olen lähinnä yrittänyt opettaa vapaata seisontaa. Mila jättää aina jonkun tassun huonosti. Eilen illalla sain kuitenkin useamman (tai itse asiassa kaikki) suoritukset onnistumaan. Mila nakotti siinä niin ihanasti, kaikki tassut aivan kuin aseteltuna. Koitan nyt olla kehumatta likaa, mutta minkäs sille mahtaa;D Joillekkin lenkeille olen ottanut näyttelyhihnan mukaan ja ollaan sitten jollain parkkipaikalla ym. harjoiteltu sitä kävelemistäkin. Sekin sujuu Milalta melko hyvin, tosin jos on tosi kuuma päivä se ei kovin kauaa jaksa, joka on kyllä ihan ymmärrettävää. Minulla tuntuu olevan enemmän ongelmia tuon käden kanssa, kun se aina lähtee nousemaan liikaa.







       



 


Mila vahtimassa kanoja

" Mä tulen! "
 
Nuo yläkuvat ovat tosiaan viikon vanhoja, enkä uusia ole hirveästi kerennyt ottamaan.
Keskiviikkona olisi sitten kello 10 Milan näyttelysiistiminen. Toki olisin varmaan osannut tehdä sen itsekkin, mutta ehkä on kuitenkin parempi että ammattilainen hoitaa. Keskiviikkona olisi myös mätsäri, mutta en tiedä saadaanko me siihen(kään) kyytiä. Joensuussa kisataan siis lauantaina numeroilla 583 ja JH48 ja sunnuntaina724 ja JH34. Nyt toivotaan vain kaunista aurinkoista (mutta ei liian kuumaa) ilmaa. Hieman jännittää, kun alkuviikosta on luvattu nättiä ilmaa, ei ne kivat kelit ikuisuuksia kestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.