perjantai 12. huhtikuuta 2013

Otsikoton 6

Aloitetaanpa nyt kaikkein surullisimmista uutisista: me ei päästy Milan kanssa hallittavuustestiin:(  Vastaus sähköpostissa oli, että hakemuksia oli tullut yli 20 ja ne olivat kuulemma painottaneet valinnoissa koirakoita, joilla ei ole lainkaan agilitykokemusta. Minä kun tyhmänä menin siihen kirjoittamaan, että ollaan käyty agilityn alkeiskurssi. Enpä olisi tuota kirjoittanut, jos olisin tiennyt, kun ei Milan kanssa oli kun ehkä puolet kaikista agiesteistä harjoiteltu. Hupulle lähtikin vielä sähköpostia, sen sisältöä en nyt täällä viitsi julkaista. Tätyy varmaan odottaa syksyyn, ennen kun agilitya päästään jatkamaan. Hupun jatkokurssille saattaisi ehkä tulla paikk(oj)a, mutta se on vasta syksyllä ja sitäkin ennen pitäisi päästä vielä treenaamaan. En tiedä mennäänkö me kesällä jollekkin Ponderan kurssille, olen tässä vähän ajatellut rallytoko-, koiratanssi-, tai tokon B-kurssia. Eipä siitä en enempää, asiasta toiseen.
Sain siis tänään järkkärin, se on Canon eos 1100D. Ensin olin ihan varma, että haluan 600 D:n, mutta kaupassa päätös sitten kääntyikin tähän, kun myyjä selitti noiden kameroiden eroja. Järkkärin olisi pitänyt olla jo tiistaina, mutta oli sitten jotain ongelmia ilmeisesti tullut. Järkkärin ja mun entisen digikameran eron kuvissa huomaa kyllä ihan heti. Vaikka megapikseleitä onkin mun digikamerassa himpun verran enemmän, silti järkkärin kuvanlaatu voittaa aivan reilusti. Tuossa alla muutamia järkkärillä otettuja kuvia.








Huomenna olisi tarkoitus nousta aikaisin ja mennä kuvaamaan Milaa jäälle, sieltä varmaan sitten lisää kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.