torstai 27. joulukuuta 2012

Joulu 2012

Monena päivänä mun on pitänyt tänne blogiin kirjoittaa, nyt sitten vihdoinkin. Aloitetaanpas heti joululahjoista. Mila sai lahjaksi luita, naksuttimen ja mun omatekemän herkkuluun. Laitan ehkä sen ohjeen joskus tänne, niin tekin saatte kokeilla. Minä taas sain lahjaksi oman läppärin, jolla tulee nyt blogiin kaikki. Ajatellut olen vähän melkein koko blogin laittaa uusiksi, mutta täytyy nyt katsoa mitä tässä ehtii.
Nyt ollaan mummon ja ukin luona, tultiin tänään ja lähdetään huomenna. Viikonlopuksi mennään mökille. Kotona kun me ei voida olla, kun Mila säikähti niin viime uutena vuotena raketteja, että oli koko loppu illaan sängyn alla piilossa, raukka :(


Milan lahjat



Myöhemmin taas lisää!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.