keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Milan ikioma blogi avattu!!


Vufh! Olen kääpiösnautseri neiti Mila, toivotan sinut kovasti tervetulleeksi minun blogiini!


Olen hieman yli kaksi-vuotias koira, omistajieni mielestä maailman ihanin♥ Minä asun Kuopiossa, harrastan koiranäyttelyitä ja olen myös käynyt parilla toko-kurssilla, haluaisin myös aloittaa agilityn. Minulla on täällä kotiympäristössä paljon koirakavereita. Tykkään leikkiä toisten koirien kanssa ja olen myös kova kuorsaamaan:) Joskus omistajani täytyy tökkiä minua, kun hän ei voi nukkua. 



Blogin takana on kohta 13-vuotias, täysin koirahöperö tyttö. Olen haaveillut monta monta vuotta omasta koirasta ja vihdoinkin sen sitten sain. Mila on syntynyt 22.5.2010.

Mila on mielestäni maailman ihanin koira, enkä siitä haluaisi luopua koskaan♥♥ Koiranäyttelyt kuuluvat TOP5-listaani kaikista paikoista maailmassa, niissä voisi käydä vaikka miten usein. Mila on nartuksi näyttelyihin hieman liian iso ja siksi menestystä ei ole tullut:( Haaveenani olisi tulevaisuudessani perustaa kennel ja lähitulevaisuudessa päästä dogsitter-koulutukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.