perjantai 20. heinäkuuta 2012

keppi tai naksu, palkka käy ;)



Terve taas! Saavuimme tänään taas mökille. Huomiset mätsärit jäävät, mutta silti näyttelytreeniä on varmaan huomenna tuolla ulkona luvassa. Tänään minä ja emäntäni harjoittelimme tokoa ja agilityä noilla omatekoisilla esteillä. Seuraamiseni meni kuulemma aivan mahtavasti. Nyt osaan mennä suoraan seuraamisesta maahan ja jäädä paikalle odottamaan, kun emäntäni lähtee kävelemään. Tykkään tehdä temppuja, keppi- tai naksupalkalla. En minä rupea ilman palkkaa mitään tekemään, ihan selvä juttuhan tuo on!! Todistin tänään myös, että kääpiösnautseristakin hyppyvoimaa löytyy. Olisittepa nähneet sivulletuloni. Minä juoksen ensin emäntäni luo, sitten pomppaan toooodella korkealle ja teen puolikäännöksen... Se on aivan mahdottoman kivaa!!! 

Näin minä otan rennosti.



Pystykorva

Minä ja keppi

 Mikkelin näyttely numeroni on 291. Eli olemme kehässä n. 13.45.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.