torstai 22. toukokuuta 2014

Tettipäivä, agility ja hyviä uutisia

Tiistaina olin klo 10-16 tetissä trimmaamossa (lue tämä postaus). Päivän aikana sain pestä ja föönata erään cottonin, näyttää "upeat" kokoamistaitoni ja koota satulatuolin, tehdä sellaisen mainoksen (on sillä varmaan jokin nimikin, mutta en tiedä sitä), siivota kaapin, järjestelemään ja myös puhdistamaan likaviemärin koirankarvoista... Tämä viimeinen ei ehkä ollut sitä aivan mielipuuhaa, mutta kun kerran tuonne olin mennyt niin en voinut jättää sitä hoitamattakaan.
Sain myös hyviä vinkkejä, joita varmastin tulen käyttämään Milankin kanssa turkinhoidossa.
Päivä oli tosi ihana!!<3

Eilenkin minulla olisi ollut vielä yksi päivä, mutta trimmaaja oli koulutuksessa. Tämä oli loppujen lopuksi ehkä vain hyvä asia, sillä ensi viikon tiistaina pääsen nyppimään Milan itse. Ja sitähän minä olen odottanut, että vielä joskus osaisin tehdä sen.



Tiistai illalla meillä oli agility. Milalla taas intoa riitti vaikka muille jakaa ja suunnilleen meni samalla tavalla kuin viimeksi. Harjoittelimme hyppy-putki yhdistelmää, muuria, pöytää ja keppejä.
Kepeissä Mila vähän sähelsi (harjoittelimme siis verkoilla), kun Mila hyppisi pari kertaa suoraan päin verkkoa. Reppana ei huomannut, sillä itse en ole ennen käyttänyt harjoittelussa verkkoja. Onneksi tästä selvittiin vain pelkällä säikähdyksellä, eikä Milalle tullut mitään kammoa pujotteluun. Siinä se jo alkoi kulkemaan edellä, eikä lopussa tarvinnut enää käsiohjausta:)
Ja sitten vielä ne hyvät uutiset: eilisessä silmätarkastuksessa Milalta todettiin terveet silmät ja polvet:))
Kuvat on vanhoja, mutta ovat jääneet julkaisematta, joten korjataanpa asia.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.