perjantai 13. heinäkuuta 2012

Jee, nyt saan juosta vapaana!

Omistajani on mahdottoman innoissaan minun uudesta blogistani niin, että hän on koko ajan keksimässä tänne kaikkea uutta. Uskoisin, ettei tämä minun blogini ole koskaan täysin valmis. Tänään olen istunut melkein koko päivän autossa. Olin käymässä omistajani mummon ja ukin luona. Minä tykkään käydä siellä, koska mummo antaa minulle leipää. Nyt joudun kuulemma laihdutuskuurille. Kävin kotona ja juuri äsken hyppäsin pois autosta ja me saavuimme meidän, tai no ei minun kylläkään.., mutta tulimme mökille. Tykkään olla myös täällä, koska täällä saa juosta vapaana, minä rakastan sitä;) 
Täällä minulla on myös koirakaveri Darla, joka on kyllä tällä hetkellä vielä toipumassa leikkauksesta, kani, kissoja, hevonen, kaksi pässiä, lammas ja pikku karitsa.
Kaikki nuo ovat ystäviäni, yrittäisin kyllä olla myös kissojen kaveri, mutta ne eivät ymmärrä juoksuleikkiä, jota te ihmiset kutsutte jahtaamiseksi. Mutta paras kaverini täällä on silti Darla, toivottavasti pääsen sitä katsomaan:) Ai niin meinasin jo ihan unohtaa, on minulla täällä kaksi muutakin koirakaveria, Voitto ja Vito, molemmat saksanpaimenkoiria, mutta niiden leikit ovat minulle vähän liian rajuja, joten niitten kanssa en okein tykkää leikkiä:(( Kotonakin minulla on paljon kavereita, en nyt rupea niitä tässä luettelemaan, mutta mainitsen Wilman. Wilma on omistajani luokkakaverin koira, he ovat yrittäneet jo kauan saada meitä ystävystymään, mutta se ei ole onnistunut... Paremmin meillä menee kuitenkin nyt kuin ennen, silloin, kun olin vielä pikku pentu.

Nyt minun täytyy lähteä ulos juoksentelemaan, 
omistajani lisää tänne pian uusia kuvia minusta!!


Sori olin just nukkumassa!














Olenko söpö??





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että kommenttisi tulee näkymään vasta kun olen hyväksynyt sen.